direkt zum Inhalt springen
direkt zum Hauptnavigationsmenü
Sie sind hier
Suchen
Institut für Softwaretechnik und Theoretische InformatikQuality and Usability Lab
go back to overview
1 | Sie sind auf Seite:2
Sortieren nach: Autor Jahr Journal
Möller, S. and Berger, J. (2016). Definition of a Universal Quality Scale: Scope of the Scale.
Möller, S., Hirsch, T., Kirschnick, N., Sieger, H. and Meyer, J. (2017). Nutzerzentriertes Security & Privacy Engineering mittels Verhaltenssimulationen. Deutsche Telekom Laboratories, 1–5.
Schiffner, F. and Möller, S. (2018). ITU-T Study: Investigation of Video Quality Dimensions for different Video Content. , C292.
Schiffner, F. and Möller, S. (2018). Proposal for a Draft New Recommendation on Dimensions-based Subjective Quality Evaluation for Video Content. , C.291.
Schmidt, S., Zadtootaghaj, S., Möller, S., Metzger, F., Hirth, M. and Suznjevic, M. (2018). Subjective Evaluation Methods for Gaming Quality (P.GAME). , 1–24.
Schmidt, S., Zadtootaghaj, S., Möller, S., Metzger, F., Hirth, M., Suznjevic, M., Barman, N. and Martini, M. G. (2018). Requirement Specification and Possible Structure for an Opinion Model Predicting Gaming QoE (G.OMG). , 1–20.
Naderi, B., Möller, S., Hossfeld, T. and Hirth, M. (2018). P.808 Subjective evaluation of speech quality with a crowdsourcing approach. , 1–22.
Gehe zu: